' Point Of View: Διεκδίκεισαι τα πάντα… ΜΗΝ συμβιβάζεσαι

Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

Διεκδίκεισαι τα πάντα… ΜΗΝ συμβιβάζεσαι

   
'Όντας πλέον εικοσάρης και έχοντας φτάσει στο 3ο έτος της σχολής μου, έφτασε η στιγμή που επιτέλους συνειδητοποίησα(αργοπορημένα βέβαια ) ποιος είναι ο ρόλος μου ως φοιτητής και τι μπορώ να αποκομίσω για το μέλλον μου εάν τον παίξω σωστά και βγω καταρτισμένος στην βιοπάλη, όπου τίποτα δεν σου χαρίζεται και τίποτα δεν είναι τζάμπα όπως ασυνείδητα είχα πείσει τα τελευταία χρόνια τον εαυτό μου πως είναι.


Παράλληλα έχω αντιληφθεί ότι η ελληνική πολιτεία είναι ανήμπορη να μου προσφέρει οποιαδήποτε ευκαιρία ή έστω προοπτική όχι μόνο στον επαγγελματικό τομέα αλλά στον κάθε τομέα της ζωής μου ξεχωριστά. Προσωπικά όπως και κάθε νέος άνθρωπος δεν μπορώ να δέχομαι άλλους ανθρώπους να περιορίζουν τις δυνατότητες ανάπτυξής μου γιατί αυτό είναι που συμβαίνει στην Ελλάδα σήμερα. Δεν θέλουν να σου δώσουν τροφή για ελπίδα, θέλουν να σε κάνουν τροφή για την δική τους ελπίδα γιατί μόνο έτσι μπορεί να επιβιώσει το διεφθαρμένο πολιτειακό σύστημα που μας πλαισιώνει. Ας σταματήσουμε έτσι να τρέφουμε τον εαυτό μας με ψεύτικες ελπίδες καθώς η κατάσταση αυτή δεν οφείλεται στην οποιαδήποτε κρίση αλλά στην για τα καλά ριζωμένη ''σάπια'' νοοτροπία των Ελλήνων με αποτέλεσμα η κατάσταση να μοιάζει μη αναστρέψιμη και να μην υπάρχει φως στον ορίζοντα για τουλάχιστον 20-30 χρόνια ακόμα.

Σκεπτόμενος όλων αυτών και καταρρίπτοντας ολοένα και περισσότερο καθημερινά οποιονδήποτε ενδοιασμό και φόβο μπορεί να έχω, πήρα την  '' πρώιμη'' απόφαση τελειώνοντας τις σπουδές μου να κάνω οτιδήποτε είναι δυνατό ώστε να μπορέσω να συνεχίσω την ζωή μου στο εξωτερικό που αποτελεί το επίκεντρο της ανάπτυξης, την πηγή ζωής και δεν υπάρχουν όρια για το που μπορεί κανείς να φτάσει και να επιτύχει αν πραγματικά το προσπαθήσει.'Οπου οι ελπίδες είναι περισσότερες από τα φώτα της πόλης, όπου οι άνθρωποι ποικίλλουν τόσο όμορφα σε θέματα ιδιαιτερότητας και κουλτούρας και όπου σου δίνεται η δυνατότητα να μην αρκείσαι σε κάτι απλά καλό και βολικό και να περνάει η ζωή από μπροστά σου εφησυχάζοντας τον εαυτό σου ότι είναι αρκετά αυτά που πέτυχες, αλλά αντίθετα να κυνηγάς συνέχεια το καλύτερο και τον καλύτερο και να εξερευνάς καθημερινά τα όρια σου.
Κασσιανός Φαφούλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου