' Point Of View: Θέλεις πραγματικά την αλλαγή που εύχεσαι;

Δευτέρα 8 Μαΐου 2017

Θέλεις πραγματικά την αλλαγή που εύχεσαι;


Μου είχαν μάθει, να μην νευριάζω ποτέ με κανέναν, γιατί δεν χρειάζεται να σκοτεινιάζουν τα δικά μου όνειρα αλλά να ακούω κάθε τι που έχουν να μου πουν.
Μου είχαν μάθει, να μην εμπιστεύομαι εύκολα, γιατί μπορεί να θέλουν το κακό μου αλλά πως δεν είναι σωστό να αγνοώ κανέναν.
Μου είχαν μάθει, να μην εκθέτω ποτέ τον εαυτό μου, γιατί αργότερα μπορεί να "με έχουνε στο χέρι" αλλά να υπερασπίζομαι αυτόν και τα "θέλω" του.

Όλα αυτά όμως που μου έμαθαν σίγουρα τα κουβαλάω μαζί μου και τα παρουσιάζω στους συνομιλητές μου καθημερινά.
Ακόμη και, αν με είχαν ενημερώσει εξ'ολοκλήρου για την ρηχότητα του κόσμου,
για το κενό που θα βρω μέσα σε τόσα μυαλά, και πως όσο και να "φωνάζω", ποτέ δεν θα ακουστώ σε εκείνους, γιατί όλοι κλείνουν τα μυαλά τους στον φόβο και στο ξένο. Γιατί εκείνοι φοβούνται το ξένο.
Προσπάθησα να μην αφήσω αυτή τη ρηχότητα και τον φόβο να με καταβάλουν.
Προσπάθησα και προσπαθώ να μην γίνω ένα με αυτούς.
Έμαθα να κοιτάζω τις πράξεις μου και να υπερασπίζομαι τα "θέλω μου",
χωρίς όμως να γίνομαι εμπόδιο στα "θέλω" των άλλων.
Σίγουρα έκανα πολλά λάθη, -όλοι κάνουμε!-, να μην τα αφήνουμε όμως στην τύχη τους!!!
Να τα αλλάζουμε και να αλλάζουμε! 
Από μέσα μας, χωρίς να φοβόμαστε την αλλαγή. 


Έτσι, μόνο, προχωράμε μπροστά, είναι σκοπός του ανθρώπου να προχωράει.
Δεν είναι δυνατόν ο χρόνος να κυλάει και εμείς να μένουμε εκεί από όπου ξεκινήσαμε!
Ο χρόνος "κυλάει" και μας δίνει ευκαιρίες!
Είναι στο χέρι μου, στο χέρι σου και όσων άλλων.
Αν κάθε βράδυ που πέφταμε στο κρεβάτι μας, σκεφτόμασταν τι κάναμε λάθος την ημέρα που πέρασε, και αποφασίζαμε με τον εαυτό μας να μην ξαναγίνει, τότε δεν θα ξαναγίνει!

ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΕΓΩΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ, ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ;;;

Για να αλλάξει ένα όλον, αρκεί πρώτα να αλλάξουν τα μέρη του!!! 
Τελικά όμως, μήπως δεν θέλουμε και τόσο πολύ να αλλάξουμε;;

Ctefani Kour

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου