' Point Of View: Αξέχαστες οι διακοπές σε μια κατασκήνωση

Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

Αξέχαστες οι διακοπές σε μια κατασκήνωση


Κάθε χρόνο τέτοια εποχή περίμενα το τέλος του σχολείου. Μετρούσα τις μέρες αντίστροφα. Ήμουν τόσο ανυπόμονη για αυτό. Ήταν το μοναδικό μέρος που έδινε νόημα στις καλοκαιρινές διακοπές μου. Ένα μέρος που έμοιαζε το ιδανικό μόνο και μόνο επειδή είχε τους φίλους μου, μια δεύτερη οικογένεια. Ένας τρόπος για να βλέπω τους φίλους μου μέσα στην χρονιά.

Λίγοι θα καταλάβουν, τι σημαίνει κατασκήνωση. Από την στιγμή που δεν θα κοιμάσαι το βράδυ περιμένοντας, το πρωί να μπεις στο λεωφορείο και να φύγεις μέχρι την στιγμή που μπαίνεις ξανά μετά από 22 μέρες και αρχίζεις να μετράς αντίστροφα για την επόμενη χρονιά που θα ξανά βρεθείς εκεί. Κάποιοι το λένε παράνοια και κάποιοι επιθυμία και νοσταλγία. Ποιος θέλει να φύγει από ένας μέρος όταν περνάει καλά;
Ακόμη πιο λίγοι θα καταλάβουν την ανυπομονησία που νιώθεις όταν βρίσκεσαι 10 χιλιόμετρα μακριά από την κεντρική πύλη, όταν άτομα που έχεις να δεις ένα χρόνο βρίσκονται εκεί και περιμένουν να σε δουν. Η στιγμή της συνάντησης όμως, είναι η καλύτερη. Έχεις τόσο καιρό να τους δεις και είναι σαν να μην πέρασε ούτε μέρα. Και όσο περνούν οι μέρες δένεστε κι άλλο, κι έτσι γίνονται οικογένειες χωρίς δεσμούς αίματος αλλά με κοινές εμπειρίες και κοινή καθημερινότητα.
Κοιμάστε και ξυπνάτε μαζί, τρώτε μαζί, πηγαίνετε για μπάνιο, γίνεστε ομάδα που ακόμη και να σπάσει για λίγο την επόμενη στιγμή θα ξανα γίνεται ομάδα και θα είστε μέχρι την επόμενη χρονιά. Αν και από όσο θυμάμαι από τις δικές μου φιλίες δύσκολα μαλώνεις και νευριάζεις, γιατί προσπαθείς να χαρείς τις μέρες που έχεις. Οι φιλίες που δημιουργούνται μέσα σε μία κατασκήνωση δεν χαλάνε ΠΟΤΕ!!! Πάντα βρίσκεις τον τρόπο να επικοινωνείς με τους άλλους όσα χιλιόμετρα και να σας χωρίζουν. Και η χαρά που έχεις όταν κάποια φορά τους δεις τυχαία κάπου, πραγματικά δεν περιγράφεται. 
Είμαι σίγουρη, γιατί το έχω ζήσει.

Τι δεν θα έδινα να μπορούσα, σε μια συνάντηση να δω ξανά όλους εκείνους που έκαναν αξέχαστα τα καλοκαίρια μου! 
Εύχομαι σε όλους εσάς που επιλέξατε φέτος μια κατασκήνωση για τις διακοπές σας, να περάσετε υπέροχα. Τέτοιου είδους φιλίες πάντα κρατάνε!!

Ctefanie Kour 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου